czwartek, 4 lipca 2013

5 euro dziennie - nowy cel!

No to się porobiło.

Dawno nie pisałem z uwagi na to, że w moim świecie pasywnego dochodu nic się nie działo. Zajęty pracę na etacie nie byłem w stanie przeznaczyć dodatkowego czasu na swoje projekty. Wszystko leżało odłogiem przez przynajmniej ostatnie 1,5 roku. Aż przyszedł pewien dzień w zeszłym tygodniu kiedy zdecydowałem rozstać się z pracodawcą i rzucić na głęboką wodę niepewności.

To była raczej decyzja podjęta pod wpływem chwili. Nie mam w tym momencie żadnego pasywnego dochodu ( chyba że można nim nazwa te 50 groszy dziennie które zarabiam teraz na Adsense). Od kilku dni siedzę w domu i pracuję nad swoimi stronami. Tym razem mam zupełnie inne podejście: mniej stawiam na seo, a więcej na faktyczną użyteczność i wygląd moich stron. Nauczyłem się dwóch rzeczy:

1) stawianie na jakość zawsze popłaca
2) nie można nigdy odpuszczać ( to przez to straciłem swoje dochody)

Daję sobie 3 miesiące. Celem jest przynajmniej 5 euro dziennie z internetu ( czyli około 20 zł). Miejmy nadzieję, że cel szybko uda się zrealizować i przejść do kolejnych. Co tydzień wrzucam raporty z postępów w moim działaniu.

Oprócz stronek zamierzam wykorzystać ten czas na nauczenie się ( w końcu) php i javascript w stopniu, który pozwoli mi dokonywać jakiś drobnych zmian na moich stronach i pisanie przydatnych skryptów. Uważam, że nawet na "bezrobociu" powinno się cały czas rozwijać:) Rzeczy które robię od kilku dni to dla mnie fantastyczna odskocznia od szarej codzienności z którą miałem styczność przez ostatnie kilka miesięcy. Niektórzy chyba są stworzeni do pracy na własnych rachunek ( a może nawet każdy z nas?)

PS. Jedna ze stron, którymi się obecnie zajmuję to: konkursyinternetowe.com - strona wcześniej działała całkiem prężnie ale oczywiście tego typu strona bez aktualizacji nie ma racji bytu. Stron takich w internecie jest całkiem sporo, ale sensownych tylko kilka. I zamierzam do nich dołączyć:)

Wasze uwagi co do tego projektu, mile widziane w komentarzach.

Pozdrawiam,