sobota, 2 lipca 2011

Cel zrealizowany - Zarobki czerwiec 2011

Witam,

No kto by się spodziewał. Niemalże równo rok temu rozpoczynałem pisanie tego bloga z nadzieją na zrealizowanie celu 20 euro dziennie uzyskanych dochodów ( startowałem z pułapu jakichś 500 zł zarobków). Cel udało się zrealizować po 12 miesiącach od założenia bloga. Szczegóły poniżej.

W czerwcu udało się zarobić 2384 zł co daje 605 euro czyli 20,16 euro dziennie. Czyli nawet nieco ponad. Niemal idealnie się wstrzeliłem:) 

Stąd ten duży skok w stosunku do maja? Duży wpływ miało na to z pewnością to, że strony które założyłem w tym roku zaczęły wreszcie ładnie zarabiać i nawet jedna domena wyszła z filtra. Zbieg korzystnych okoliczności. Wydaje się, że nic nie stoi na przeszkodzie do tego by wynik ten został powtórzony w kolejnych miesiącach czy wręcz polepszony. Tym bardziej, że moje strony nie są jakoś szczególnie nastawione na sezon letni, więc wynik ten to nie kwestia sezonowości

Z perspektywy czasu nie żałuję, że dzieliłem się z wami swoją wiedzą, mam nadzieje że przynajmniej kilkoro z was odnalazło na tej stronie inspirację do własnych działań. Nie żałuję również że krytykowałem pewne osoby z branży "zarabiania w sieci", mam nadzieję że kilka moich wpisów otworzyło niektórym z was oczy na pewne kwestie.W swoich wpisach i komentarzach ( u siebie i na innych blogach) nigdy nie szukałem poklasku, zawsze starałem się dociekać prawdy. 

W tym momencie nie odczuwam już takiej potrzeby pisania dla kogoś. Chcę się zajmować swoimi projektami i pomnażać ten mój internetowy mini-biznes. Jednym słowem swoją decyzję o tymczasowym zaprzestaniu pisania bloga podtrzymuję. Z jednym wyjątkiem. Mianowicie w najbliższych dniach pojawi się tu na blogu wpis z moimi przemyśleniami i poradami co według mnie zadecydowało o powodzeniu projektu "20 ojro dziennie". Mógłbym to sprzedać w formie "kursu" czy "ebooka", a czemu tego nie zrobię to będą wiedzieć ci którzy uważnie czytali niektóre moje wpisy.  

Również wam życzę powodzenia w realizacji celów.