niedziela, 3 kwietnia 2011

Zarobki - marzec 2011

Witam,

Czas na tradycyjny wpis z raportem zarobków za poprzedni miesiąc. 

Marzec wiele nie różnił się od lutego, poza tym że był o 3 dni dłuższy, co przełożyło się na większe zarobki. Stawki w AdSense notują jak zapewne wiecie spore wahania. Posiadam jeszcze kilka innych pp na swoich stronach, niemniej jednak nie da się ukryć że program Google to zdecydowana większość dochodów. 

Jakoś w połowie miesiąca pomyślałem, że muszę zwiększyć swoje zarobki. Cały czas mam wrażenie, że przy tym ruchu mógłbym zarabiać więcej. Pierwszą próbą było zapisanie się do programu partnerskiego firmy oferującej system do gry w Lotto. Niestety zupełnie przeoczyłem fakt, że tego typu stron nie można reklamować razem z AdSense. 40 zł wyrzuciłem więc w błoto - może nie do końca bo dzięki tej kwocie biorę udział w każdym losowaniu lotka przez najbliższy rok:)


Potem skierowałem swoje kroki w kierunku MLM. Wybór padł na FM Group z powodów, które opisałem w poprzednim poście. Przy pierwszym zamówieniu oprócz startera wziąłem też perfumy i ich jakość jest podobno bardzo dobra ( ja jestem tylko w stanie stwierdzić że ładnie pachną). 

Ok do rzeczy.

W marcu udało się zarobić:

491,61 euro czyli 1974,75 złotych. Dziennie daje to 15,85 euro

Udało się więc pobić rekord zarobków z lutego 2011. Magiczna bariera 2000 zł nie padła, ale zabrakło niewiele. Dzienna kwota zarobków w euro jest mniejsza niż w lutym co akurat jest jedynym minusem tego miesiąca. 

Jest to dochód w pełni pasywny. To znaczy w tym miesiącu na zarabiające strony poza (blogiem 20ojrodziennie) opublikowałem 1 wpis. Słownie "jeden". 

Inna sprawa, że mam manię sprawdzania zarobków z AdSense praktycznie co 15 minut. Zabiera mi to mnóstwo czasu, który mógłbym poświęcić na stworzenie kolejnej stronki. Chyba muszę zacząć więcej pisać bo spocząłem na laurach;) 

A jak tam wasze zarobki z marca?