wtorek, 1 marca 2011

Zarobki - luty 2011

Witam,

Dziś raport z zarobków z poprzedniego miesiąca. 

Luty jest jak wiadomo najkrótszym miesiącem w roku, dlatego nie liczyłem na jakieś większe zarobki czy rekord. Mile się zaskoczyłem. Praca którą wykonywałem w grudniu i styczniu zaczęła przynosić owoce. 


Niestety stawki na mojej najlepszej stronie dalej utrzymują się na niższym poziomie niż w poprzednim roku. Widocznie tak już będzie albo jest to kwestia zimy. Zobaczymy na wiosnę;)

W lutym udało się zarobić:

1813,97 zł czyli 456,74 euro co daje 16,31 euro na dzień. 

W porównaniu do stycznia jest to wzrost o 12 %

Udało się więc pobić rekord zarobków z listopada 2010.

Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać w marcu. W tym momencie pracuje nad 3 stronami, które wydają się być bardzo perspektywiczne. Niemniej jednak kwota wygląda bardzo fajnie i w zasadzie można się z tego utrzymywać. 

Do początkowego celu jakim jest 20 euro dziennie trochę jeszcze brakuje. Pewnie kiedy( jeśli) już się uda go osiągnąć okaże się, że będę musiał założyć stronkę "Jak zarobić 40 ojro dziennie";)

A jak tam wasze lutowe zarobki?