piątek, 18 marca 2011

Wchodzę w MLM - którą firmę wybrać?

Witam,

Pewnie niektórzy z was zauważyli wczoraj posta z opisem pp systemu do gry w Lotto. No niestety ale przeoczyłem pewien fakt. Otóż na stronach z zainstalowanym AdSense nie można reklamować hazardu. Tekst więc znika a razem z nim 40 zł które zainwestowałem.

W dalszym ciągu jednak szukam jakiegoś sposobu na spieniężenie dość pokaźnego ruchu jaki jest na moich stronach. Postanowiłem skierować swoje kroki w kierunku MLM ( marketingu wielopoziomowego). W tym momencie jestem na etapie szukania takiej firmy która pozwoli mi na pozyskanie członków mojej struktury przez internet ( nie chcę łazić po domach i nagabywać ludzi). Warunkiem istotnym jest dla mnie też to by produkty które dana firma oferuje były dobrej jakości i przydatne dla ludzi ( nie chcę firmować swoim nazwiskiem byle czego).

W tym momencie mam na oku trzy firmy:

- FM Group ( tanie odpowiedniki znanych perfum)
- Dr Nona ( kosmetyki na bazie soli z morza martwego)
- Aroma Group ( dezodoranty, zapachy, olejki do kąpieli)

Najchętniej wybrałbym jakiś mlm już w ten weekend. Co byście mi doradzili? Ktoś z was ma jakieś doświadczenia w tym temacie? Która z tych 3 firm jest najlepsza? Może znacie jakieś inne?

Tym razem wyjątkowo to nie ja daje porady tylko ich potrzebuje:)