sobota, 26 marca 2011

Decyzja zapadła - FM Group

W ostatnim poście rzuciłem temat do którego mlm warto przystąpić. Dostałem kilka mailowych propozycji współpracy. Ostatecznie zdecydowałem się na FM Group. 

Co mnie przekonało?

- Szeroka gama produktów w ofercie ( od perfum, poprzez środki czystości aż po telefonie komórkową)
- dobre opinie na temat jakości samych produktów jakie usłyszałem od znajomych oraz wyczytałem w sieci
- kilka lat firmy na rynku ( dopracowane procedury współpracy, rozpoznawalność marki)

W jaki sposób zarabiamy w FM Group

- kupujemy taniej dla siebie produkty które i tak trzeba zakupić do gospodarstwa domowego 
- prowadzimy sprzedaż produktów innym osobom 
- budujemy własną strukturę poprzez zachęcanie osób do współpracy

W tym momencie rozpoczynam szukanie osób do współpracy. Jeśli jesteś zainteresowany  pisz na maila: 20ojrodziennie@gmail.com 

Oczywiście jestem żywotnie zainteresowany tym by osobom w mojej strukturze dobrze się wiodło, dlatego nikt nie zostanie sam po zapisaniu się i otrzyma pomoc ( zarówno moją jak i mojego sponsora).

Od teraz w moich raportach będzie też miejsce dla FM - co miesiąc będę pokazywał ile udało się zarobić z tego źródła.