sobota, 1 stycznia 2011

Zarobki - grudzień 2010

Witam,

Jak to mam w zwyczaju publikuję wpis o zarobkach z poprzedniego miesiąca. Moje przewidywania sprawdziły się, to znaczy zarobki są mniejsze niż w listopadzie a nawet mniejsze niż w październiku. Spowodowane jest to tematykę moich stron, której zima a tym bardziej świętowanie nie sprzyja.

Zdarzyło się natomiast coś co napawa optymizmem na kolejne miesiące. W końcu udało się uzyskać wysoką pozycje dla jednej z fraz z którą miałem problemy ( konkretnie jest to pozycja nr 2). Kolejna fraza też przez 2 tygodnie utrzymywała się wysoko by spaść później z niewiadomych przyczyn ( po raz nie wiem który).  Wydaje się że z pierwszą frazą wszystko będzie już dobrze podczas gdy druga dalej będzie zachowywać się nie przewidywalnie. 


Zarobki w grudniu wyniosły: 

364,21 euro czyli 1446 zł, co daje nam 11,74 euro dziennie.

W porównaniu do listopada gdzie zarobiłem 1747 jest to spadek o ( pierwszy raz używam słowa "spadek" we wpisie o zarobkach;) 17,3 %

Niemniej jednak styczeń zapowiada się świetnie. Jeśli tylko ruch się utrzyma to myślę że rekord padnie. Może nie uda się uzyskać 20 ojro dziennie, niemniej jednak postęp powinien być widoczny. Wystartowałem też z nową stroną, ale na efekty mojej pracy trzeba będzie poczekać dłużej niż zwykle bo frazy w które celuje są dosyć konkurencyjne.

Właściwie większość mojego dochodu to AdSense. Koniecznie muszę zacząć spieniężać ruch w lepszy sposób. Może uda się sprzedać reklamę bezpośrednio , może przeproszę się z AdTaily? 

Na domiar złego Złote Myśli wycofało  z oferty kilka ebooków, które na moich stronach jako tako się sprzedawały. 

Jak się okazuje zdobyć ruch to jedno, a zarobić na nim to drugie.

Jak zwykle czekam na wasze opinie i sugestie w komentarzach.