środa, 12 stycznia 2011

Praca w domu w II etapie konkursu na Blog Roku 2010

Witam,

Miło mi poinformować że mój blog: "Praca w domu - czyli jak zarobić 20ojro dziennie" znalazł się w II etapie konkursu na Blog Roku 2010.

Do strony konkursowej mojego bloga można przejść przez banner widoczny po prawej.

W drugim etapie na podstawie głosowania sms zostanie wyłonione 10 blogów w każdej z kategorii ( mój startuje w kategorii "Profesjonalne"). Głosowanie trwa do 20 stycznia, a więc zostało jeszcze 8 dni.

Jeśli chcesz, możesz oddać głos na mojego bloga wysyłając sms o treści B00220 na numer 7122.

Koszt smsa to 1,23zł a cały dochód z konkursu jest przeznaczony na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.

Głosować można tylko raz na danego bloga, więc można być pewnym że głosowania nie wygra osoba która wyśle na siebie najwięcej smsów ;) 

Pozdrawiam,