wtorek, 4 stycznia 2011

Praca w domu - blog roku 2010:)

Postanowiłem zgłosić swojego bloga do konkursu na blog roku 2010 w kategorii "Profesjonalne". Konkurs jest organizowany przez onet.pl

Do dnia 11.01.2011 można zgłaszać swojego blogi do czego jak najbardziej wszystkich czujących się na siłach zachęcam.

Głosowanie smsowe a następnie decyzja "dziury" zadecyduje o tym kto otrzyma to zaszczytne miano.

Nagrodą jest laptop oraz voucher na biżuterią o wartości 1000 zł.

Także zapraszam do głosowania na najlepszy profesjonalny blog w Polsce - czyli Mój:)

Dziś nie będzie "merytorycznego" wpisu. Zamiast tego postanowiłem rzucić nieco więcej światła na moją przeszłość i motywy, które mną kierowały kiedy rozpoczynałem budowanie pasywnego dochodu.

Wszystko to we wpisie - "Praca w domu - moja filozofia"