środa, 1 grudnia 2010

Zarobki - Listopad 2010

Witam,

Nastał nowy miesiąc więc dziś comiesięczny wpis na temat zarobków.

W listopadzie wypadło trochę świąt, co miało niestety ujemny wpływ na zarobki w te dni. Pod koniec miesiąca dostałem od Blogvertising  propozycje zamieszczenia na swoich stronach kampanii reklamowej. Za 1000 wyświetleń miałem otrzymać 3 zł ( potraktowałem to jako dodatkowe źródło dochodu, a że wyświetleń mam sporo, z radością się zgodziłem). Kampania miała trwać 2-3 tygodnie, niestety po kilku dniach okazało się, że zakres kampanii został wyczerpany ( czyli strona została wyświetlona tyle razy ile chciał klient). No trudno. Te kilkadziesiąt złotych zawsze coś.

Jeśli chodzi o pozycje stron to strasznie się męcze nad dwoma frazam i powoli mam dość.

Pierwsza fraza mnie zadziwia z prostej przyczyny. Linkowałem ją podobnie do innej frazy na którą mam teraz 1 miejsce, a tamta cuż 11 - co niestety wiele nie daje...

Kolejna fraza z którą mam problem też mnie zadziwia. Linki świetne, konkurencja nieduża - a egzystuje gdzieś koło 120 pozycji ( ewidentnie coś się googlowi nie podoba).

Te linki które zdobylem oraz czas poświęcony z powodzeniem mógłbym przeznaczyć na stworzenie kolejnej strony. A że jestem uparty.... Jeśli nic się nie zmieni przed świętami ruszę z innym projektem. Szkoda czasu. A google widać bywa kapryśne.

To takie trochę moich żali. Gdyby te frazy były gdzie być powinny mój cel zostałby zrealizowany w tym miesiącu. A tak, no cuż - też nie jest źle, bo zanotowałem kolejny wzrost zarobków.

Szczegóły:


W listopadzie udało się zarobić 1747 czyli 434,32 euro co daje 14,47 euro na dzień - wygląda to nieźle.

W stosunku do października gdzie zarobilem 1628,90 zł jest to wzrost o 6,8 %- a listopad jest krótszy od października o 1 dzień

Szczegółowo wygląda to mniej więcej tak:

-Na kampani w blogvertising zarobilem około 90 zł ( wg moich statsów )
-Na Złotych Myślach 96 zł - miałem jakiś jeden dobry tydzień, w którym sprzedało się kilka książek, a potem przez tydzień nic, dziwne to wszystko:)
- reszta jest to głównie AdSense ( w zasadzie na tym opieram swoje zarobki)


Wszystko wygląda ok. Niemniej jednak muszę zaznaczyć że już zauważylem nieco świąteczny nastrój - co akurat nie jest dobre dla moich stron. Rzucają się w oczy mniejsze kwoty z klik. Grudzień prawdopodobnie będzie pierwszym miesiącem, w którym zanotuje spadek zarobków w stosunku do poprzedniego miesiąca. Chyba, że te dwie frazy, o których wspomniałem znajdą się tam gdzie być powinny - czyli na szczycie wyników:)

Czekam na wasze pytania i sugestie w komentarzach.

Pozdrawiam!