wtorek, 2 listopada 2010

Zarobki - Październik 2010

Witam,

Dziś comiesięczny wpis na temat zarobków które udało mi się osiągnąć.

Październik był miesiącem wzlotów i upadków :) W pewnym momencie myślałem, że uda mi się nawet niedługo zrealizować główny cel, niemniej jednak pozycje niektórych fraz nie okazały się stabilne.  Szkoda bo już było naprawdę blisko. To też pokazuje jak niewiele dzieli mnie od celu.

Na wszystkich moich stronach powstało ledwie kilka wpisów. Stawiam na zdobywanie linków z różnych stron a nie na produkcję miliona wpisów. Na pewno w tym miesiącu pojawią się wpisy na temat pozycjonowania i zdobywania linków.

W październiku udało się zarobić w sumie:

1628,90 zł czyli 410,48 euro co daje nam 13,24 euro na dzień. No nieźle, nieźle:) 

W porównaniu do miesiąca września gdzie zarobiłem 1253,97 jest to wzrost o 29,89%


Udało się zrealizować cel wyznaczony na ten miesiąc, czyli 1500 zł  ( i to z dużym zapasem). Nieprzerwanie od początku istnienia bloga notuję wzrost zarobków. Blog spełnia więc swoją misję, motywuje mnie i to bardzo. W końcu jeśli mam coś komuś pokazać na koniec miesiąca, to nie chcę się za to wstydzić:)

Trudno mi wyznaczyć kolejny cel. W dużej mierze zarobki będą zależały od tego czy te niestabilne frazy uda się wybić tam gdzie być powinny.  Moim celem minimalnym jest więc utrzymanie zarobków na obecnym poziomie ( około 1600 ). Celem maksimum może być nawet 2000 zł :)

Macie jakieś pytania, sugestie czy przemyślenia? Piszcie - czeka na was nowa odsłona komentarzy:) Tak jak pisałem w poprzednim wpisie jest ona obsługiwana przez IntenseDebate.