poniedziałek, 1 listopada 2010

Nowa odsłona mojego bloga!

Witam,

Pewnie co bardziej wnikliwi czytelnicy zauważyli pewne dość znaczące zmiany. Postanowiłem wziąć się porządnie za ten blog. Do tej pory traktowałem go trochę po macoszemu. Jest on postawiony na platformie blogger. Od początku nic w nim nie zmieniałem - ot standardowa skórka i nic poza tym. Dziś zaszły spore zmiany, a będą kolejne. Można powiedzieć, że wykluł się nowy blog :)

Nowy wygląd:

- oliwkowe tło - jest bardziej klasyczne od poprzedniego i moim skromnym zdaniem gustowniejsze
- linki w kolorze niebieskim - teraz są lepiej widoczne i nie zlewają się z tekstem
- przestrzeń na wpis i pasek boczny została poszerzona
- zniknął pasek nawigacyjny bloggera - chyba nikt z niego nie korzystał, a psuł trochę wygląd

Nowe funkcjonalności ( lub jak kto woli "ficzery"):


- pod każdym wpisem lista podobnych wpisów  w formie obrazkowo-tekstowej;)
- nowy wygląd komentarzy - teraz komentarze będą obsługiwane przez IntenseDebate ( świetny serwis - polecam)
- dodałem Facebookowy  "Like It" button - jak się komuś spodoba wpis to proszę się tym dzielić:)

Jak widać nowe funkcjonalności poszły zwłaszcza w kierunku lepszej interakcji z czytelnikami - nic tylko komentować;) Bloggerowe defaultowe komentarze co tu dużo mówić nie są zbyt zachęcające - teraz będzie i ładniej i funkcjonalniej. Włączyłem też CommentLuv - czyli przy zamieszczaniu przez was komentarza możecie podać link do swojego bloga i wówczas zostanie wraz z komentarzem wyświetlony link do ostatniego wpisu na waszym blogu.

A jutro wpis na temat zarobków z października. Dla ciekawskich dodam tylko, że cel z poprzedniego miesiąca udało się zrealizować:) 

Pozdrawiam i do jutra,