piątek, 1 października 2010

Zarobki - Wrzesień 2010


Witam,

Dziś podsumowanie miesiąca września. Na ten miesiąc postawiłem sobie dosyć ambitny cel zarobienia minimalnej krajowej wypłaty czyli 1317 zł.

We wrześniu nie tworzyłem żadnych nowych stron. Skupiłem się na optymalizacji tego co już mam. Testowałem różne ustawienia reklam i szablony stron. W zasadzie efekt końcowy był taki że pozostałem przy układzie wypracowanym w sierpniu. W tym momencie testuje też na dwóch stronach jedną zmianę układu reklam ( zrezygnowałem z reklamy z w panelu bocznym na rzecz reklamy 300x250 pod wpisami ) testy wypadają korzystnie więc raczej tak zostanie.


Jedna z moich stron wyszła też z jakiegoś dziwnego filtra ( w zasadzie nie wiem co to było). W każdym razie mam nadzieję, że dzięki temu uda się w październiku zarobić nieco więcej. Niestety inna moja strona dalej dryfuje gdzieś  hen daleko, prawdopodobnie powodem tego jest mało treści, nad czym zamierzam popracować.

Udało mi się też zająć 1 miejsce dla dwóch fraz  dla strony założonej w maju. Czyli w zasadzie po 3 miesiącach mam  świetne pozycje. Niestety słabo się to przekłada na wpływy z reklam. I nad tą stroną też będę musiał popracować w związku z tym.

Wpadłem też na pomysł stworzenia ciekawego portalu społecznościowego. Będę go realizował razem z web designerem ze swojej obecnej firmy. Pomysł jest bardzo prosty i może przynosić niezłe dochody. Czy się uda czas pokaże. Niemniej jednak zapał jest :)

Ok do rzeczy. Moje zarobki we wrześniu wyniosły:

1253,97 zł czyli 313,49 euro, co daje dziennie 10,45 euro.
W porównaniu do sierpnia ( 1006,97 zł) zarobiłem więc o 25% więcej.

Jak więc widać do celu trochę zabrakło. Złote Myśli wypadły zdecydowanie poniżej oczekiwań ( ledwie 2 opłacone zamówienia). Gdyby nie to, na pewno by się udało.

Niemniej jednak na październik patrzę z optymizmem. Mogę śmiało postawić sobie nowy cel: 1500 zł.


Oby się udało. Proszę ponownie o trzymanie kciuków:)

14 komentarzy:

Przemo pisze...

Czyli właściwie tak jak w poprzednim miesiącu to większość to zarobki z adsence ? A przy ilu unikalnych wejściach na miesiąc? A czy ciągle trzymasz tą ruszającą się reklame adsence?

Christopher pisze...

Unikalnych podobnie jak ostatnio: w granicach 60k.

A nie mam żadnej ruszającej się reklamy na stronie:)

Błażej pisze...

Gratuluję. Z drugiej strony jest to przerażające, że potrzeba aż 60000 unikalnych odwiedzin, aby wygenerować ~310 euro.

Christopher pisze...

To wszystko zależy od tematyki. U mnie akurat tak to wygląda.

Z pewnością inne strony przy takiej samej liczbie użytkowników albo nawet o wiele mniejszej zarabiają większe kwoty.

bybek5 pisze...

Bardzo przyjemny pieniądz. Ostatnio u siebie także postanowiłem pokombinować z ustawieniem reklam Adsense i na razie jest na plus, choć moje zarobki są zdecydowaaaanie niższe.

Christopher pisze...

@Bybek5 - testowanie ustawienia reklam to główne zadanie każdego adsensowicza:)

MArianek pisze...

Proponuje tekst na temat rozłożenia reklam na stronie. Sam testowałem wiele, formatów, miejsc i kurde nie moge trafic na optymalny ~ 5% :), Na stronie z okolo 400uu / dziennie mam 3-4 kliki.

Christopher pisze...

CTR w dużej mierze zależy od tematyki. Choć faktycznie 3-4 kliki na 400 uu to marność i na pewno to można podnieść.

Ale pomysł na wpis niezły. Niebawem napiszę jak to u mnie wygląda dokładnie;)

MIU pisze...

Gratulacje!

To, co mi się podoba w twoich wpisach, między innymi, to to, że nie piszesz o gruszkach na wierzbie i o tym jak to łatwo jest zarobić na Adsense, ale, że trzeba jednak troszę pracy w takie stronki włożyć;)

Christopher pisze...

Tak jest. Żeby zarabiać w internecie potrzeba pracy i zaangażowania. A przede wszystkim czasu. Przynajmniej na początku.

Denis pisze...

Bardzo podoba mi się Twój no i oczywiście zarobki. Ciekaw jestem czy da się zarobić jeszcze więcej ;)

Anonimowy pisze...

Moje zarobki to na dzień dzisiejszy ok 50 euro centów dziennie... ale nie zniechęcam się ;) Gratuluje i powodzenia!

shpyo pisze...

Mało piszesz co i jak robisz...

Christopher pisze...

@shpyo

Trochę masz racji w tym co piszesz. Ostatnio miałem plany napisania kilku postów, ale zamiast tego wdałem się w dość jałowe dysputy, które zżerają mój czas i energię.

Prześlij komentarz