środa, 1 września 2010

Zarobki - Sierpień 2010


Witam,

Dziś wpis na temat zarobków z miesiąca sierpnia. Wpis jak najbardziej radosny - jeśli chodzi o kwotowy jak również procentowy wzrost zarobków.

Co się wydarzyło ważnego w zeszłym miesiącu jak chodzi o moje strony?

Przede wszystkim otrzymałem e-mail od Zespołu do spraw optymalizacji Google Adsense, który zmobilizował mnie do działania w kwestii testowania ustawienia reklam na stronie. Zmiany których dokonałem spowodowały około 50% wzrost CTR i eCPM a co za tym idzie podobny procentowo wzrost zarobków. Zdarzyło się to wszystko w połowie miesiąca więc mam podstawy by twierdzić, że wrzesień będzie jeszcze lepszy jak chodzi o zarobki. Jedna z moich fraz dobiła też do top3, więc jakiś wpływ na końcowy sukces też to miało. 

Są też gorsze wieści. Niestety inna z moich ważnych fraz troszkę sobie poleciała w rankingu, w zasadzie nie wiem czemu, ale jak wiadomo jest to wliczone do ryzyka. W tym momencie testuje co mogło być tego przyczyną -  to smutne wydarzenie nie pójdzie na marne a przyczyni się do poszerzenia mojej wiedzy.

Ok moje zarobki w sierpniu wyniosły:

1006,97 zł czyli 251,74 euro co daje nam 8,39 euro na dzień. Nice:)

W porównaniu do miesiąca lipca gdzie zarobiłem 663,86 zł jest to wzrost o 51,68%


Jak już wspominałem wrzesień zapowiada się jeszcze lepiej. Może uda mi się rozwiązać problemy z pozycją tej frazy. 2 nowe strony zaczęły też już coś tam zarabiać. Na razie nie dużo. Ale jeśli tylko włożę jeszcze trochę pracy powinno być lepiej. Poza tym skończył się sezon wakacyjny, co też myślę przełoży się na wzrost odwiedzin.

Postanowiłem postawić sobie jakieś cel na wrzesień. Będzie to zarobienie minimalnej krajowej, która to obecnie wynosi: 1317 zł . Cel ambitny ale myślę, że realny.

Trzymajcie kciuki!:)

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ładnie, gratulacje. Hmm jedynie co najbardziej chciałbym zobaczyć to chociaż jedną twoją stronę :) Jest to do zrobienia ?:)

Christopher pisze...

Jeśli ujawnię jedną to inne też. Bo są podlinkowane wzajemnie ze względu na zbieżność tematyczną:) No poza jedną stroną, ale na niej nie ma nic ciekawego;)

W internecie jest wielu ludzi złej woli stąd moja asekuracja.

Anonimowy pisze...

Widzę, że zarobki rosną, gratuluję. Zastanawiam się tylko, gdzie były te "setki euro miesięcznie" z AdSense w poprzednich miesiącach, zarobione dzięki książce, którą reklamujesz na górze strony?

bybek5 pisze...

Bardzo fajne zarobki. Wzrost o ponad 50% jest super wynikiem. Gratulacje.

P.S. Też chciałbym wiedzieć jak wygląda Twoja "maszynka" do zarabiania, ale rozumiem Twoje obawy ;) A możesz chociaż zdradzić ile stron licz posiadasz, które przynoszą Ci zyski?

Christopher pisze...

@Anonimowy - link ten umiescilem dopiero pare dni temu, kiedy wlasnie osiagnalem te "setki".

@bybek5 - stron ktore przynosza mi zyski mam 2, oprocz tego mam jeszcze 2, ktore maja potencjal by rowniez zarabiac, co tez mam nadzieje nastapi niebawem:)

Anonimowy pisze...

@Christopher: ale to przecież nieprawda, że zarabiasz te "setki" (raz zarobiłeś dwie i pół setki, to jeszcze za mało, by powiedzieć, że tyle zarabiasz) dzięki poradom z tej książki, skoro zarabiasz dzięki poradom od zespołu AdSense. Gdyby nie te porady, miałbyś o 50% niższe zarobki i nie byłyby to już "setki".

Dlaczego więc okłamujesz czytelników?

Christopher pisze...

@Anonimowy - mylisz się. Porady od zespołu AdSense tylko zmobilizowały mnie do działania, a samo ustawienie reklam było przeze mnie już stosowane wcześniej na innym serwisie, właśnie dzięki tym poradom.

Książka ta była moim pierwszym kontaktem z Google Adsense i stwierdzenie, że to dzięki niej tyle zarabiam jest jak najbardziej słuszne. Oczywiście na sukces złożyło się wiele czynników, ale to był jeden z ważniejszych.

A tobie polecam podpisywać się chociaż nickiem, bo anonimowo rzucając oszczerstwa zachowujesz się jak Onetowy troll.

Grajek pisze...

Gratuluję takich zarobków i życzę szczęścia podczas osiągania wyznaczonego sobie celu :)

Christopher pisze...

@Grajek - dzięki za miłe słowa:)

BlackHat SEO pisze...

Bardzo fajny projekt z tym blogiem. Dobry motywator do pracy i archiwum na pozniej. Zycze powodzenia w podwajaniu zyskow ;)

Christopher pisze...

@BlackHatSEO - dzięki za wsparcie.

Twojego bloga znam. Widać że znasz się na rzeczy.

Nie zachęcam do stosowania wielu zawartych tam metod, niemniej jednak trzeba wiedzieć że takowe metody istnieją.

bybek5 pisze...

Christopher jak już powiedziałeś ile stron przynosi Ci zyski, to może powiesz jeszcze, ile masz miesięcznie odwiedzin na obu stronach?

Christopher pisze...

@Bybek5 - w tym momencie około 65k unikalnych co miesiąc.

Anonimowy pisze...

RSS nie działa na blogu bo mimo że mam dodany blog do czytnika to nie dostaje info o nowych postach

Christopher pisze...

@Anonimowy - spróbuj zapisać się na newsletter. Ten wiem że na pewno działa. Choć w zasadzie i rss i newsletter są obsługiwane przez feedburner, więc powinny działać. A z jakiego czytnika korzystasz?

rwtryb pisze...

u mnie rss bez problemu działa

Prześlij komentarz