niedziela, 4 lipca 2010

Zarobki - Czerwiec 2010


Rozpoczynam mój comiesięczny cykl w którym będę publikował zarobki z poszczególnych miesięcy. 

Czerwiec był dla mnie bardzo dobrym miesiącem w którym po raz drugi z rzędu udało mi się zrealizować mój pierwotny cel czyli zarobić codziennie na lunch. Niestety miesiące letnie mają to do siebie że przynoszą posuchę ( dosłownie i w przenośni). Także nie spodziewam się wzrostu tej kwoty. Liczę że nie spadnie. A wzrost zarobków zacznie się od września. Chciałbym już w przyszłym roku móc wcielić w życie hasło: Praca w domu.

Podane kwoty są kwotami brutto ( czyli takie od których trzeba jeszcze odprowadzić podatek ). Wynosi on w więkoszości przypadków kilkanaście procent.

A teraz do rzeczy, zarobki w Czerwcu wyniosły:
499,58 zł czyli 124,9 euro co daje nam 4,16 euro dziennie.

Są to zarobki z wszystkich moich źródeł. Lista tutaj: Na czym zarabiam?
Jak widać do celu jeszcze daleko ale już nie jest źle. Dlatego właśnie zdecydowałem się pisać swojego bloga, By zmobilizować się do większego wysiłku w drodze do celu którym jest 20 euro dziennie. Można o tym przeczytać tutaj: O projekcie 

Dziś pewnie jeszcze umieszczę jakieś wpisy. Więc bądźcie czujni!

9 komentarzy:

ynwestor pisze...

Całkiem niezła kwota pasywnego dochodu. Czy planujesz publikację zarobków z podziałem na poszczególne źródła dochodu? Fajnie byłoby zobaczyć, na czym ile zarabiasz.

Christopher pisze...

Tak myślałem o tym. Możliwe że w następnym miesiącu taki podział na poszczególne źródła zrobie.

Archie pisze...

A jak oceniasz współpracę z ePorady24 ?

Christopher pisze...

Współprace oceniam bardzo dobrze. Inna sprawa że nie jest to łatwe nakłonić kogoś na zakup porady prawnej. Problemem jest to że nawet jak już ktoś zada pytanie i otrzymuje wycenę to potem nie decyduje się za to pytanie zapłacić. Chyba czasem ludzie myślą że coś dostaną za darmo, mimo że wszędzie pisze że jest to płatne.

Archie pisze...

A to jasne..

Ludzie nie za bardzo chcą płacić..

Każdy okazuje się biedny, bez środków do życia i oczekuje darmowej porady..

Wielu takich piszę do mnie na e-mail lub GG..

Koli pisze...

A Może podał byś jakieś informacje ze strony technicznej ? Ile masz stron , co na jakiej masz zainstalowane i na czym zarabiasz ? opłaty za domeny , serer, czy tez wszystko masz na free. Może jedne przykład jakieś twojej strony ?

Christopher pisze...

Tak na pewno zamieszczę tego typu zestawienie z podaniem opłat za domeny i serwer czy ilość stron która dla mnie zarabia (od razu zaznaczam że jestem zwolennikiem jakości a nie ilości). Samych adresów wolałbym jednak nie podawać.

Anonimowy pisze...

Wreszcie jakiś bloger piszący o zarabianu w internecie, który jako tako zarabia. 500zł to dużo i mało. Zważając, że to Twój początek, to jest to dużo.

Pozdrawiam i dodaje do zakładek.

Christopher pisze...

Ha... mam podobne odczucia przeglądając niektóre strony. Że albo ludzie którzy piszą o tym nie wiedzą o co chodzi, albo ich strona o zarabianiu jest ich głównych źródłem dochodu ( trochę to śmieszne swoją drogą)

Prześlij komentarz