poniedziałek, 19 lipca 2010

Market Samurai - moja nowa "zabawka" marketingowa


Niedawno we wpisie "Jak zacząć" opisywałem od czego powinno się zacząć swoją przygodę z zarabianiem w internecie. Mówiłem o doborze słów kluczowych, ocenie konkurencji i potencjalnych dochodach z danej tematyki / niszy. Niedawno natknąłem się na świetne narzędzie które pozwala w znaczny sposób wszystkie nasze działania marketingowe znacznie przyspieszyć. Przyśpiesza znacznie pracę jaką musimy wykonać.

Market Samurai ,bo o nim mowa, to świetne narzędzie. W tym wpisie nie będe opisywał wszystkich jego możliwości, bo możecie o tym przeczytać w linkach które podam. Podam też sposób jak uzyskać to narzędzie na następnych 80 kilka dni zupełnie za darmo ( myśle że jest to czas wystarczający żeby stworzyć 2-3 sensowne stronki).


Kilka słów ode mnie:

Market Samuraja korzysta z narzędzi i bazy danych dobrze znanych wszystkim którzy zarabiają na stronach czyli:

-Keyword Tool
-Traffic Estimator

Dostajemy szybki dostęp do danych, których wcześniej musieliśmy długo szukać , między innymi przy użyciu tych narzędzi.

Poza tym Market Samurai zrobi dla nas świętną analizę konkurencji pod względem SEO. W dodatku jeśli targetujemy rynki anglojęzyczne Market Samurai wyszuka dla nas produkty dzięki którym spieniężymy ruch na stronie. Ma też wiele innych świetnych funkcji.

Ok podaje po prostu linki, sami zobaczcie dlaczego warto.

Pierwszy linki do triala: http://www.marketsamurai.com/

Drugi linki do przedłużenia czasu trwania triala: http://www.marketsamurai.com/trial-extension.php

Trzeci link do strony TheChallange, na której znajdziecie świetny darmowy kurs jak zarabiać na stronach. Kurs właśnie się rozpoczął: http://challenge.co/training/ ( to w ramach TheChallange mamy możliwość przedłużenia triala, właśnie do momentu końca szkolenia).

Wszystko darmowe więc brać, nie pytać, nie dziękować ( no to w sumie można ;)


8 komentarzy:

Daniel pisze...

Dzięki za podanie linku. Skorzystałem i przedłużyłem licencję ;) Mam nadzieję, że te 80 dni wystarczy mi, żeby zapoznać się z funkcjonalnością programu, bo standardowy trial jest chyba zbyt krótki.

Big think pisze...

Witam,


może krok po kroku napisał byś edit do posta na temat tego na co zwrócić uwagę podczas szukania klucz itp itd. Chodzi o opisową instrukcję co i jak zrobić, na co zwrócić uwagę. (np zakładka SEO)

Dwa czy wiesz może dlaczego podczas wyszukiwania nie mam żadnych wyników w polu seoc i seoct? W żadnym i nie wiem co zrobić.

Pozdrawiam

Christopher pisze...

@Daniel - 80 dni to sporo czasu żeby zapoznać się z programem, jak jeszcze obejrzysz szkolenie do którego linka to już w ogóle zostaniesz ekspertem:)

@Big think - zamierzam wypuścić post o analizie konkurencji i doborze słów kluczowych ( może dwa wpisy ) w najbliższym czasie - posłużę się w z pewnością Market Samurajem,

Co do drugiej kwestii wchodzisz w "keyword research" potem "generate keywords" potem "analyze keywords" . I po tym ja pojawi się ekran gdzie masz możliwość zaznaczenia między innymi seoc i seoct - to zaznaczasz co chcesz i kikasz w "analyze keywords".

Mam nadzieje że nie za bardzo pogmatwane do tłumaczenie.

Pozdrwiam

Daniel pisze...

@Christopher
Zacząłem oglądać te tutoriale i doszedłem do przekonania, że ten program jest rzeczywiście świetny. A i w samych filmikach jest mnóstwo przydatnej wiedzy. Chociaż miejscami są przydługowe i jest ich naprawdę sporo to myślę, że warto je obejrzeć. No i mam nadzieję, że mi starczy wolnego czasu i cierpliwości by wszystko obejrzeć ;)

Big think pisze...

Mój mail jest już u Ciebie na poczcie Czekam na odpowiedź :)

Anonimowy pisze...

I koniec z blogiem czy jak ;d ?

Christopher pisze...

Dlaczego koniec? :) Spokojnie będą nowe wpisy. Zaraz koniec miesiąc więc podsumowanie zarobków będzie, a wcześniej na pewno jakiś wpis.

Daniel pisze...

No teraz MS trochę stracił odkąd nie ma opcji badania nchor tekstu - ale Panowie z Noble Samurai ostro piszą że pracują nad tym. Ponoć mają już źródło. Zobaczymy.

Prześlij komentarz