sobota, 3 lipca 2010

Definiowanie jasnych celów


Kiedyś kiedyś dawno temu.... To znaczy jakieś 8 miesięcy temu postawiłem sobie za cel że chce zarabiać w internecie tyle żeby starczyło mi na codzienny lunch. Kwota której potrzebowałem to 12 zł. Oczywiście są różne lunche ale mój akurat tyle kosztuje:) Kolejnym celem była praca w domu. Ciągle stawiałem sobie nowe cele.

Do czego zmierzam. W każdej działalności najważniejsza jest motywacja. Zwykle łatwo jest zacząć ( niektórzy mówią że najtrudniej jest zacząć co jest raczej bzdurą) trudniej jest trwać w swoim postanowieniu. Zaczynaj z myślą końca. Innymi słowy postaw sobie cel i dąż do niego.


Teraz kiedy udało mi się mój pierwszy cel zrealizować postanowiłem podzielić się tą wiedzą z wami. Zdefiniowałem nowy cel ( tytułowe 20 ojro)  i będę do niego dążył. A więc ten blog pełni dla mnie też funkcje motywacyjną. Piszę o czymś , ktoś to czyta , mam większą motywacje do pracy i zdobycia celu.