piątek, 9 lipca 2010

BinLayer - czyli jak zarabiać na ruchu na stronie

BinLayer.de
BinaLayer jest Niemiecką firmą płacącą nam za wyświetlanie różnego rodzaju reklam na naszej stronie. Żeby być dokładnym płacą za zamknięcie reklamy czy kliknięcie w nią przez unikalnego użytkownika. To znaczy drugi raz reklama nie pojawi się jeśli dana osoba wejdzie na stronę ponownie.

Na początku swojego zarabiania na stronach testowałem też CpmProfit. Firma ta też płaci za wyświetlanie reklam. Są one dużo mniej inwazyjne niż te z BinLayer, ale zdarza się nader często że wyświetlane w tej sieci reklamy są po prostu brzydkie, a co gorsza reklamują się tam strony warezowe. Może te dwie rzeczy dało by się jakoś przeżyć gdyby nie kwoty za wyświetlanie reklam. Są one po prostu żenujące. Nie jestem w stanie podać konkretnych kwot bo to też zależy czy ktoś w te reklamy będzie klikał . Ale kwoty te są bardzo niskie.


O wiele bardziej opłacalny jest właśnie BinLayer. Kwoty dla polskich wydawców wynoszą za poszczególne rodzaje reklam odpowiednio:

(kwota za 1000 unikalnych użytkowników na stronie)

LayerAds:
1,00 EUR
HybridAds:
1,50 EUR
PopAds:
0,50 EUR

Czyli kwoty całkiem przyjemne.

A teraz wady wg mnie tego sposobu zarabiania na ruchu na stronie:

- nie mamy kontroli nad reklamami które się wyświetlają ( wprawdzie w tej sieci nie ma takiego badziewia jak w Cpmprofit no ale jednak)

- wszystkie typy dostępnych reklam są bardzo inwazyjne i raczej jeśli wpływają na zadowolenie użytkownika to raczej w negatywny sposób

Do systemu Binlayer można się zapisać pod tym adresem: BinLayer bądź poprzez baner na górze strony.



19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie wiem dlaczego ale umieszczam kod w kodzie mojej strony i nic się nie wyświetla, Możecie doradzić jak to ma wyglądać ?

Christopher pisze...

Możliwe że na dany dzień skończyły się reklamy. Sprawdź dziś. I reklama wyświetla się tylko raz danej osobie. Zobacz na komputerze z innym ip.

Anonimowy pisze...

Faktycznie teraz się wyświetlają, dzięki wielkie.

Christopher pisze...

Spoko

Anonimowy pisze...

A jeszcze pytanko się nasuwa, W jaki sposób są zaliczane za wyświetlenia ? ogólnie już parę razy mi wyskoczyło itd ale nic nie zalicza :/

A kod mam wklejony na podstronie może dlatego ?

Christopher pisze...

No jeśli nikt na daną podstronę nie wszedł i nie zamknął reklamy ( za to jest naliczana kasa) to wiadomo kasy nie ma...

Zarabianie-przez-internet.com pisze...

Ciekawy jednak mocno inwazyjny sposób zarabiania. Nie omieszkam jednak spróbować na jednej z moich stron za to powiedz mi proszę czy dostałeś już wypłatę z tego PP?

Christopher pisze...

Nie dostałem, ale to dlatego że przeczytałem w polityce programowej adsense że nie można stosować jednocześnie obu reklam. Więc skasowałem binlayera ze swoich stron.

Anonimowy pisze...

Przyjacielu, kliknięcie w banner przekierowuje do obrazu bannera, a nie na stronę. Pozdrawiam serdecznie.

Christopher pisze...

Dzięki za czujność. Choć nie miałem zamiaru kiedy to pisałem by baner przekierowywał na stronę binlayera, niemniej jednak dobry pomysł:)

Kamil Kondel pisze...

Christopher

Znasz jeszcze jakieś dobre programy z zarabiania na ruchu itd?

Christopher pisze...

W ten sposób w tym momencie nie zarabiam. BinLayer jest najlepszy z tego co używałem.

Jest jeszcze:

CPM Profit: http://www.cpmprofit.com/
Netshare : http://www.netshare.pl/

mobi pisze...

Nie jest prawdą, że nie można łączyć AdSense i BinLayera, trzeba tylko zadbać o to, żeby nie dało się ich ze sobą pomylić. Czyli np. w AdSense wybieramy wyświetlanie tylko tekstowych i po kłopocie.

https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?hl=pl&answer=32849

Christopher pisze...

Hmm w zasadzie może i nie ma regulaminowego ograniczenia, ale binlayer powoduje spadek przychodów z adsense bo część ludzi opuszcza stronę po zobaczeniu tak inwazyjnej reklamy jaką serwuje binlayer.

Precle pisze...

Właśnie zainstalowałem raklame na stronie, jescze się nie wyświetla, ale zobacze co z tego wyniknie i czy da większy zarobek niż AdSense

MastaFU pisze...

Po jakim czasie przyszła wam kasa z binlayera?
Ja już czekam 6 tygodni. Mają niedorzecznie długi czas oczekiwania na wypłatę (według regulaminu 35 dni roboczych)

Obecnie szukam alternatywy, która dobrze płaci właśnie ze względu na ten problem.

Do tego płacą za 1000 zamkniętych reklam za nie wyświetleń. A to nie to samo.

Anonimowy pisze...

Polecam dużo lepszy system http://ymads.com/index.php?r=iyy7v
Płatności są na czas reklamy nie sa wyskaujący bo jest bannerek i stawki tez sa drobre ja mam binlayer i yamds i na tym drugim wychodze lepiej na binlayerze za długo sie czeka na kase
do tego ten system za kazdego poleconego placi 2,5$ i 5% od jego zarobków

Anonimowy pisze...

a co myślicie o tym programie? Testował już ktoś?

http://www.infopraca.pl.tl/%3E%3E-TrafficRevenue.htm

Anonimowy pisze...

Polecam lepszą alternatywe dla cpmprofit niemiecki system ja z niego jestem zadowolony.
http://www.paid-to-promote.net/?r=pcpcpc

Prześlij komentarz